3
دیدگاه بگذارید

avatar
3 دیدگاه ها
0 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
3 نظر نویسندگان
ناشناسناشناسقدریه پرمون نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
قدریه پرمون
میهمان
قدریه پرمون

کاش همه کمک های خیرین و مردمی ، در حساب بانک بود و صندوق توسعه شهری داشتیم و از سود واریزی همه مبالغ خرج شهر و مردم شهر می شد و اصل پول باقی می ماند . تا اصل پول از بین نرود و از امکانات تهیه شده از سود بانک فقیر و غنی بهره می بردند. به امید روزی که صندوق توسعه شهری داشته باشیم. مانند شهر گراش، عزیزانی که دلسوز مردم اوز هستند ، می توانند در این امر مهم تلاش کنند ، و قدر دان پول های خیرین باشند . اگر بدین طریق باشد خیرین بیشتری کمک… ادامه »

ناشناس
میهمان
ناشناس

باسلام احتراما به اطلاع میرساند در خصوص مشکلات پیش آمده همچون گذشته در مورد بیماران بیمارستان امیدوار اوز و این بار در بازه زمانی هجدهم تا بیستم فروردین ماه امسال و خصوصا تاریخ ۲۰/۰۱/۱۳۹۹ و با توجه به داشتن دستگاه و امکانات پزشکی لازم جهت خدمت رسانی به مدت ۵ ساعت شاهد عینی ماجرا کوتاهی کادر پزشکی و وقت کشی جهت تشریف فرمایی پزشک مربوطه بوده ام که درنهایت در شیفت خود حضور نیافتند و بیمار ارجاع داده شد درخواست دارم درکوتاه ترین زمان ممکن توضیحات لازم از ریاست محترم و کادر پزشکی بیمارستان امیدوار و انعکاس نتیجه به صورت… ادامه »

ناشناس
میهمان
ناشناس

لازم به ذکر است بیمار کرونایی نبودند!!

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama