3
دیدگاه بگذارید

avatar
3 دیدگاه ها
0 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
3 نظر نویسندگان
امیررضارضاییامیررضارضاییمنصف نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
منصف
میهمان
منصف

اقای رضایی سلام تعجب میکنم از دوگانگی حرفتون . از یه طرف دم از ازادی بیان میزنی از طرفی توی مطالبتون خیلی مودبانه به خیلی ها القاب بد میدهی . خیلی مودبانه کسانی که از قلم وانفسا وافریادا وا اسفا واویلای شما ارام انتقاد میکنند به باد استهزا و مسخره و متلک میگیرید . در بیانی با ژست حق به جانب با الفاظ مردم سالاری و دفاع از حق و حقوق دیگران جوری قلم میزنید که انگار بقیه جیره خور این و اون هستند .نه به لحاظ شرعی نه به لحاظ انسانی شما این اجازه را ندارید که با قاطعیت… ادامه »

امیررضارضایی
میهمان
امیررضارضایی

عرض ادب و احترام خدمت استاد بزرگوار که همیشه با این شما را صدا زده و نیز در ارتباطات خصوصی که با همدیگر داریم در وات ساپ تبادل نظر می کنیم..و اطمینان و اعتماد و بیان مطالب درخصوصی بی شک حاصل همان صفاتیست که عرَض کردم…اما نمی دانستم که یک پیام خصوصی خیلی زود تبدیل به لینک عمومی توسط شما می شود…چگونه باید توجیه شود این کار و عمل شما با سوابقی که دارید؟ َضمن اینکه بنده مطالب انتشاری را به طور مکرر به محضر خانم رحمن پور از اعضای محترم سایت شما، می فرستم و قبل از آن نیز… ادامه »

امیررضارضایی
میهمان
امیررضارضایی

به محضر کاربر محترم‌در کامنت ( منصف) اگر به واقع ( منصف ) هستید و شجاع : حداقل اسم و نامی کامل می نوشتید که خدمت شما رسیده تا خیلی راحت و مستقیم و بدون محکوم کردن، دیدگاه بنده را می شنیدید. جناب آقا و یا خانم‌ ( منصف) : بنده مدعی سواد رسانه ای داشتن نیستم…آیا حق ندارم بعنوان یک شهروند ایرانی که قانون برایش نوشته اند، مدعی اجرای قانون باشم… شما که بنده را و نوشتار بنده را تاختید.. آیا از قانون و ماده ۲۵ الی ۲۸قانون اساسی اطلاعی دارید؟ آیا در کامنت بنده متوجه نشدید که جناب… ادامه »

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama