دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک در  
اطلاع از
فوریه خضری
میهمان
فوریه خضری

تبریک عرض می کنم خدمت دکتر مرتضی اسماعیلی موفق کنید باشند

مهران عسکری
میهمان
مهران عسکری

ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید – بنده نیز به نوبه خود دانش آموختگی شما را در این مقطع تبریک گفته ، آرزوی موفقیت بیشتر شما را خواهانم .

محمد امینی
میهمان
محمد امینی

موفقیت جناب آقای دکترمرتضی اسما عیلی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم

پیام دانش
میهمان
پیام دانش

با تشکر از آقا دانشجو به آدرس:
farbod@yahoo.com
پیام شما به خاطر عدم رعایت حرمت و زحمات صورت گرفته شخص تلاشگر در عرصه علمی قابل درج نبود ،اما در خصوص اظهار نظر شما نسبت به رئیس دانشگاه به اطلاع می رساند ایشان به عنوان مسئول راه اندازی منصوب شده بود ولی به خاطر تحولات دانشگاه به سمت مسئول این دانشگاه ادامه خدمت یافت.
و همان گونه که بارها اعلام نموده است آمادگی دارند یکی از افراد واجد شرایط داوطلب احراز ریاست این دانشگاه شوند ،تا مراتب به مقامات محترم دانشگاه جهت اقدامات قانونی انعکاس یابد.

مزتضی اسماعیلی از فیلیپین
میهمان
مزتضی اسماعیلی از فیلیپین

درود بر همه دستاندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی اوز مخصوصا هیات امنای دفتر دبی و اوز و ریاست محترم دانشگاه جناب آقای حاج عبدالعزیز خضری .خدمت در جوار شما عزیزان افتخاریست که نصیب این بنده شد.امیدوارم که باز هم بتوانم در کنار شما عزیزان خدمت کنم.برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم که روز به روز با همت خیرین و همه ی مردم عزیز این دیار شاهد پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی اوز باشیم.مجددا از همه عزیزانی که در طی این سالها مرا مورد لطف و عنایت خود قرار داده اند سپاسگزارم مخصوصا از جناب آقای حاج عبدالعزیز… ادامه »

مرتضی اسماعیلی از فیلیپین
میهمان
مرتضی اسماعیلی از فیلیپین

با سلام
از دوستان عزیز و محترم سرکار خانم فوزیه خضری و آقایان مهران عسکری و محمد امینی تشکر می نمایم و برای شما هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

سردارنوروزی
میهمان
سردارنوروزی

کسب درجه رفیع علمی درخدمت رسانی وکمک به همنوعان نیازمند بسیاراثرگذاروقابل تحسین است.توفیق جناب آقای دکتر مرتضی اسماعیلی که علاوه بردوران حضورش درهئیت امناءدانشگاه آزاداوز همواره درسایت مربوطی کهنه نیزدرجریان خدمات فرهنگی ایشان وهم فکران محترمش هستم ومحبت شان مشمول وب سایت نسیم کاریان کهن درتقویم تاریخ هم شده است بنده رابیش ازپیش خوشحال کرد . لازم می دانم که بدینوسیله به وی ووب سایت پربار مربوطی وخانواده محترمش وعموم مردم شریف ومتدین کهنه وبخش اوز صمیمانه تبریک عرض نموده وموفقیت وسربلندی هرچه بیشترراازدرگاه خداوند سبحان برایشان آرزو می کنم.

فتحیه فتحی
میهمان
فتحیه فتحی

جناب آقای دکتر اسماعیلی موفقیتتان را تبریک‌گفته برایتان بهترینها را از خداوند خواستارم ،شاد وپیروزباشید.

ابراهیم احمدی
میهمان
ابراهیم احمدی

پشتکار جناب آقای دکتر اسماعیلی قابل تقدیر است وموفقیت ایشان را تبریک عرض می کنم. دکترای دندانپزشکی فیلیپین نیاز به طی دوره ی تکمیلی درایران دارد ؟

مرتضی اسماعیلی از فیلیپین
میهمان
مرتضی اسماعیلی از فیلیپین

جناب آقای سردار نوروزی
درود بی کران بر شما بزرگوار.خدمت در حضور شما برزگواران افتخاریست که مدتی نصیب این بنده گشت.بنده را بسیار مورد تمجید خود قرار داده اید اگرچه هر نوع فعالیت فرهنگی و موفقیت مطمئنا الگویی فرهیخته و فرزانه همچون شما تاثیری به سزا در این راستا داشته است و از شما بی نهایت سپاسگزارم که به جوانان این دیار بها می دهید و همیشه راهنما و الگویی خوب برایشان هستید.
موفق و سربلند باشید

مرتضی اسماعیلی از فیلیپین
میهمان
مرتضی اسماعیلی از فیلیپین

سرکار خانم فتحیه فتحی
درود و سپاس بر شما

مرتضی اسماعیلی از فیلیپین
میهمان
مرتضی اسماعیلی از فیلیپین

جناب آقای ابراهیم احمدی درود و سپاس بر شما در خصوص سوالتان عرض می شود با توجه به قوانین جدید وزارت بهداشت هنوز کاملا مشخص نیست چون با توجه به سال ورود به دانشگاه قوانین ارزشیابی در خصوص مدارک هم متغیر می باشد .برخی از مدارک با توجه به سال ورود دانشجو به دانشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت در فیلیپین فقط با ارائه پایان نامه , برخی دوره تکمیلی از ۶ ماه تا ۱ سال نیم و بر اساس قوانین جدید شامل امتخانات آزمون ملی می شوند که البته این قانون جدید شامل دانشجویانی می شود که بعد از آگوست… ادامه »

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama