آخرین خبر

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک در  
اطلاع از
حسن ابراهیمی
میهمان
حسن ابراهیمی

عطار یک شاعرتوانا در هررشته ای بوده است پیوند عمیق دین و عرفان اسلامی مهم‌ترین نکته برجسته در تفکر عطار نیشابوری است مساله‌ای که خواندن آثار عطار را بعد از قرن‌ها برای ایرانیان دلنشین کرده شیوه داستان‌گویی، عرفان و عشقی است که او در آثارش مورد استفاده قرار داده به طوری که روح حافظ و مولوی را نیز درگیر کرده است.

شهرام
میهمان
شهرام

شما خبر بزرگداشت عطارزدید فکر میکنید لازم است درگالری هم باشد

سلام
میهمان
سلام

لطفا ایمیلتون رو چک کنین

سردارنوروزی
میهمان
سردارنوروزی

باسلام وعرض تبریک وتائید چنین گردهمآئی های که یقینا” به شکوفائی فرهنگ وادب محلی وملی کمک شایان توجهی می کند. انتظار این بودکه باتوجه به مشارکت فعال وخوب شعراوبرخی فرهنگیان ومعتمدین بزرگواراوزی از جمله ریاست محترم دانشگاه آزاداوز درهمایش شب شعر کاریان کهن متقابلا” برای کسب تجربه و نشان دادن نبوغ و استعداد های جوانان روستائی ازشعرای محلی این روستای باستانی نیز دعوت بعمل می آمد که مع الاسف چنین نشد که امیدواریم درمراحل بعدی آن هارا محروم نفرمائید.ان شاالله.

عارف
میهمان
عارف

خوشحالم که این سایت توجه مستمروهدفداری به نخبه های فاخر کشور داردهرمرجع علمی باید این رسالت را از وظایف اصلی خود بداند شیخ عطارازمفاخر شعروادب وطبیب کشور می باشد که تاحدودی درمقایسه با فاخرینی مثل فردوسی،مولوی،سعدی وحافظ مظلوم واقع شده است

همشهری
میهمان
همشهری

سلام خداقوت

نرگس
میهمان
نرگس

عالی.شهر اوز همیشه در اجرای چنین همایش هایی سنگ تمام میذاره.امید اینکه شهرستان های همجوار نیز تحت تاثیر این حرکت زیبا قرار گیرند.

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama